Utsändningar av kyrkans söndagsmöten i Sverige

söndagsmöten

Kyrkan håller möten i kyrkolokaler på söndagar under två timmar. Den första av dessa timmar är en familjegudstjänst som vi benämner sakramentsmöte. Den andra timmen är det en uppdelning i olika undervisningsgrupper för barn, ungdomar och vuxna. Länkarna nedan gäller för sakramentsmötet. Själva sakramentsutdelningen (nattvarden) visas inte ut under utsändningen.

Kyrkan i Sverige är indelad i geografiska områden som kallas stavar eller distrikt. Oavsett var i Sverige du bor kan du välja att ta del av vilket möte du vill.

Välkommen och vi hoppas att du kommer att tycka om att vara med på våra möten på detta sätt. Här är några alternativ att välja mellan.

Jönköpings församling (starttid kl. 11.00)

Utby församling (starttid kl. 11.00).

Stockholms södra stav (OBS Ingen utsändning den 21 april på grund av stavskonferens)

Hägerstens församling (starttid kl. 11.00)

Umeå distrikt (OBS! Ingen utsändning den 21 april på grund av distriktskonferens)

Sundsvalls gren (starttid kl. 11.00)

Du är självklart även välkommen att besöka kyrkans möten på plats. Du hittar information om tider och våra mötesplatser HÄR.